Dank.. Dank.. GOD


God, ik dank U voor alles die je me hebt gegeven. Voorlopig lijkt mijn leven zo kleurig. Ik voel me heel blij met wat ik nu heb. Een ding die maakt me heel blij is die twee grappige jongetjes. God.. ik houd van die twee jongens. Ze geven een andere kluer, een lichte kleur

Ik geloof dat deze gebeurtennis een betekennis heeft. Ja toch, mijn lieve God. Het is onmogelijk dat U me die twee jongens zomaar stuurt. Er moet een betekennis toch? In het diepst van mijn gedachtem wil ik zo graag dat een van die jongens mijn toekomstige man zou zijn. Amin.. (haha.. ik hoop zo). Maar, als het niet is, tja.. ten miste kunnen we goed bevrienden.



Ja, ze zijn volgens mij heel interessante jongens. Allebei. Ik zal over hun vertellen.

Allebei zijn kleine jongetjes. Ik bedoel niet de leeftijd maar de grootte van hun. Ze hebben oook dikke buik zoals me. Beiden zijn half kaal en gebruik een ogenbril. Niet alle dingen dezelfde, ze hebben ook veel verschielen.

Ten eerste, noem maar hem als een steenman. Hij is een beetje donker omdat hij in de veld werk. Ik bedoelde dat hij werk niet in Jakarta, maar wel een klein dorpje als een technici van een beroemde ollie bedrijf. Hoewel hij donker is, hij heeft heel zoete glimlach. Echt mooi, vooral met de blauwe beugel. Knap..knap.. hij is heel knap!!

Praten over zijn eigenschappen, hij is veel te veel praten. Veel meer dan mij. Ik houd van de manier wanneer hij praat.. heel grappig!! Lijkt op een meisje eigenlijk, maar het maakt me lachen. Hij is ook een beetje overdrijvend. Hij is heel uniek.

Beroemde man. God, ik ben verliefd op hem. Hij is volgens mij man met goede kualiteit. Ik hoop van harte dat hij de ware man voor me is. Haha.. Waarom noem ik hem beroemde man, omdat hij een radio presentator is. Umm. Naar mijn vrienden mening, die naar zijn stem heeft geluisterd, zijn stem is niet zo mooi. Maar volgens mij.. GOD.. HIJ HEEFT HET MOISTE STEM ter wereld. Echt! Ik hou veel van zijn stem.. Ik luister naar zijn stem bijna elke week. Dat maakt me heel blij.. echt blij.

Maar, mijn vriendin is gelijk. Hij is een beetje saai. Tja.. veel seriuser dan ik denk. Neey, niet serieus, maar wijs. Een wijze man. En ik denk dat we zouden kloppen als we samen zijn. Hij kan me goed begeleiden naar de goede richting. Slordig meisje met wijze man. Cool he? Klop, neem ik aan?

Nu.. ik wil goed bevriend met hun. En hoop van harte dat we een vriendschap kunnen bouwen. Ik kan niet langer wachten om uit te geaan met hun. Heel leuk. Ze maken me lachen en salah tingkah als ik uitga met hun.

Steenman...
beroemde man..

jullie zijn vet joh!! Toffe!!

::iboy::

Comments